tirsdag den 10. april 2012

Herlev skole, årgang 1955


Jeg mødte tilfældigt Bjarne Christensen en dag, vi har ikke haft kontakt efter vi forlod skolen for 50 år siden. 
Til trods for at jeg har boet i Herlev hele mit liv, har jeg ikke mødt mange af mine tidligere klassekammerater.
Her er et billede som viser Anne-Lise Skov, der var vores første klasselærer.


Jeg har også et billede fra datidens disciplin. Venter på at læreren afhænder klassen i skolegården og fører eleverne i 2 kolonner op i klasseværelset.



Efter 5. klasse blev vi delt, hvorefter Preben Juel Olsen blev min nye klasselærer.
Vi var en tur på Bornholm i slutningen af skoletiden, der har jeg optaget en smalfilem. Den er jeg ikke selv med på, da jeg holder kameraet, men en del af dem er med på ovenstående billede.
Hvis du er en af dem og vil se filmen, kan du kontakte mig.
Fra den tid har jeg kun disse 2 billeder, så hvis du har skolefoto eller andet fra den tid er jeg meget interesseret i en kopi.

Mange hilsner
Jørgen Wagn Pedersen

jwp@havlykkegaard.dk




Lærerbillede formentlig fra 1955/6



Ingen kommentarer:

Send en kommentar